Norintiems pradėti

Kaip užsirašyti į grupę?

Tam, kad pradėtumėte treniruotis Aikido mūsų Aikido Aikikai Šiaulių centro grupėje, tereikia tik vieno – Jūsų noro! Jūs tiesiog turite pasiryžti ir ateiti pas mus į treniruotę.

Priėmimas į Aikido Aikikai Šiaulių centro grupę vyksta visus metus.

Norėdami užsirašyti turite paskambinti treneriui nurodytu telefonu arba parašyti elektroninio pašto adresu: info@siauliuaikido.lt ir pranešti apie savo norą dalyvauti treniruotėje.

Visiems norintiems pradėti treniruotis Aikido AIKIKAI (nesvarbu, ar turite patirties kovos menuose bei kt. sporto srityse) siūlome atvykti į pažintinę treniruotę, kurios metu Jūs turėsite puikią galimybę pamatyti visą treniruotės struktūrą, pabendrauti su treneriu ir aptarti treniruočių grafiką bei kitus Jums rūpimus klausimus. Taip pat galėsite susipažinti su grupės kolektyvu. Į treniruotę atvykti patartina anksčiau – iki pradžios likus 15–20 min.

 

Kiek treniruočių per savaitę lankyti?

Grupėje per savaitę vyksta 2–3 treniruotės. Pradedantiesiems tai optimalus krūvis. Galima treniruotes lankyti ir vieną kartą per savaitę, tačiau primename, kad bus daug sunkiau įsisavinti ir prisiminti, ko mokėtės prieš tai buvusioje treniruotėje.

Jeigu laikui bėgant Jūs pajusite, kad Jums nebeužtenka 2–3 treniruočių per savaitę, tuomet mes suteiksime galimybę lankyti individualias treniruotes, papildomu laiku.

 

Kokia apranga reikalinga?

Pradėti treniruotis galima su paprastu sportiniu kostiumu (patogiausia – sportinės kelnės ir sportiniai marškinėliai). Kadangi baziniai Aikido pratimai susideda iš veiksmų, atliekamų ant kelių, bei paruošiamųjų pratimų, kuriuos patogiausia atlikti mūvint ilgas sportines kelnes, patariame nesirinkti sportinių šortų. Taip pat Jums bus reikalingos paprastos šlepetės, kurias avėsite persirengimo kambaryje ir ateisite iki salėje esančio tatamio. Treniruositės basomis kojomis.

Speciali Aikido treniruočių apranga yra – keikogi. Mes ją dar vadiname kimono. Rasti kimono, skirtą Aikido treniruotėms, yra pakankamai sunku, nes parduotuvėse dažniausiai parduodama tik dziudo arba karate treniruotėms skirta apranga. Dėl to mūsų centras jau ne vienerius metus bendradarbiauja su siuvimo kompanija, pagal specialius užsakymus siuvančia kimono. Jums panorėjus, padėsime užsisakyti Aikido aprangą pagal Jūsų kūno matmenis ir atsižvelgdami į tai, kad po skalbimo kimono labai susitraukia, patarsime, kokį dydį reikia išsirinkti.

Jeigu Jūs jau turite kimono, tuomet ir su juo galite pradėti treniruotis. Nepaisant to, svarbu žinoti, kad naujokai pradeda treniruotis tik su baltu diržu.

 

Ar reikalingi ginklai?

Aikido technika yra kilusi iš fechtavimosi japoniškais kardais bei ietimis, todėl pratimai su kardais yra neatsiejama treniruočių dalis, skirta pagerinanti Aikido judesių lavinimą ir įsisavinimą. Būtent todėl besitreniruojantiems mūsų centre, siūlome įsigyti ginklus ir su jais lankyti tam specialiai skirtus užsiėmimus.

Aikido kovos mene yra naudojami trijų rūšių ginklai: boken – medinis kardas, dzio – medinė lazda, tanto – medinis peilis. Mūsų centras bendradarbiauja su kompanija, kuri Lietuvoje pristato rytų kovos menų ginklus. Taip Jūs sutaupysite laiko ir energijos ieškodami ginklų.

 

Kokios bus pirmosios treniruotės?

Jūs ateisite treniruotis į bendrąją grupę, kurioje treniruojasi ir naujokai, ir pažengusieji aikidokai. Pirmose treniruotėse treneris Jums parodys individualius pratimus – įvairius žingsnius, kūliavirsčius, kritimus bei bazinių judesių elementus. Po to, treniruotės metu, treneris visus besitreniruojančius suskirstys į poras. Kiekvienas porininkas prisitaikys prie naujokų ir stengsis padėti suprasti pratimus. Taip Jūs įsiliesite į bendrosios grupės kolektyvą ir pradėsite treniruotis pagal visiems sudarytą bendrą programą.

 

Ar Jūs galite treniruotis Aikido?

Į savo centrą treniruotis Aikido mes kviečiame vaikus, moteris ir vyrus, nepaisant jų fizinio pasiruošimo bei amžiaus. Taip pat kiekvienas besitreniruojantis gali didinti savo treniruočių krūvį, atsižvelgdamas į gerėjantį fizinį pasiruošimą bei Aikido technikos įsisavinimo lygį.

Visa Aikido technika yra itin įvairiapusiška, todėl, nors ir lėtai, treniruotis, atidirbinėti bei tobulinti įvairius technikos elementus yra ypač įdomu. Pagyvenusio amžiaus žmonės bei neturintys stiprių fizinių gabumų palengva ir su dideliu malonumu Aikido treniruotis gali ilgus metus. O tie, kurie yra pasiruošę intensyviai treniruotis, su porininku gali dirbti spartesniu tempu. Svarbiausia treniruočių užduotis – suteikti ne aukštus sportinius rezultatus, bet išugdyti sugebėjimus harmoningai dirbti ir treniruotis su bet kuriuo partneriu.

Apie visas esamas ir buvusias traumas bei susirgimus trenerį būtina informuoti iš anksto. Jeigu Jūs turite kokių nors abejonių dėl Aikido kovos meno treniruočių, tuomet būtinai pasikonsultuokite su savo gydytoju. Tuo atveju, jeigu Jūs turėsite kokių nors sveikatos apribojimų, treneris Jums paskirs tinkamiausią treniruočių tempą ir pritaikys saugius judesius.

Komentarai

El. pašto adresas nebus skelbiamas.